1. Proporcionar una atenció sanitària integral i de qualitat a tots els usuaris sense discriminar per raons ètniques, culturals, de gènere, socioeconòmiques o religioses i tenint en compte la individualitat de cada usuari des de l’inici a la fi de la seua vida.
2. Defensar i propagar, tant al nostre centre com a les àrees d’atenció externa, el principi de no discriminació, ni restricció de recursos per raó de l’edat.
3. Procurar un tracte digne, comprensiu i confortable als usuaris, familiars, acompanyants i voluntaris, respectant i garantint la seua intimitat, autonomia, confidencialitat i el dret a rebre una informació oportuna i comprensible.
4. Respectar i fomentar els drets dels usuaris i la seva participació en la presa de decisions, en la formulació de consultes d’índole ètica, en la manifestació de les voluntats anticipades i en la resolució de possibles conflictes ètics.
5. Promoure i vetllar per tenir un ambient de treball digne, segur i saludable per a tots els professionals, que afavoreixi la seua actualització de competències, la cooperació mútua i el respecte en les relacions interpersonals.
6. Vetllar perquè tots els professionals tinguin una formació adequada amb actualització continuada dels coneixements per millorar la qualitat de l’atenció.
7. Fer que les actuacions del centre siguin coherents amb els valors ètics en relació amb la publicitat, comercialització, pràctiques competitives, procediments economicofinancers i responsabilitat social i mediambiental.